Lansarea proiectului de restaurare, reabilitare şi punere în valoare a Edificiului Roman cu Mozaic Tomis

Lansare “Pâinea Antică Romană Labyrinthum”

Joi 16 Iunie 2011, Dobrogea Grup Constanţa  și Groove Hour lansează produsul “Pâinea Antică Romană Labyrinthum”, produs care susține proiectul de restaurare, reabilitare și punere în valoare a Edificiului Roman cu Mozaic Tomis, proiect inițiat de Groove Hour în parteneriat cu Muzeul de Istorie Națională și Arheologie din Constanța și Consiliul Județean Constanţa. Lansarea produsului are loc la ora 17.00 în Sala Pictată a Muzeului de Istorie Națională şi Arheologie Constanța.

Pâinea Antică Romană Labyrinthum” este o pâine sănătoasă, preparată din făină integrală de grâu Spelta ecologic, după o rețetă veche de peste 2000 de ani, care are în compoziție miere și ulei de măsline și este obținută printr-un proces de fermentare naturală. Pâinea nu conține E-uri sau conservanți, este sănătoasă, sățioasă și gustoasă. Uleiul de măsline și mierea dau aceste pâini o savoare deosebită. Pâinea Antică Romană este o sursă de proteine, vitamine, minerale și fibre necesare unei alimentații sănătoase. Este o pâine echilibrată din punct de vedere nutrițional, cu multiple beneficii pentru sănătatea consumatorului.

Din valoarea obținută prin comercializarea noului produs, Dobrogea Grup va direcționa lunar o sumă fixă ce va contribui la restaurarea, reabilitarea și punerea în valoare a Edificiului Roman cu Mozaic Tomis din Constanța.

Strategia de comunicare a acestui proiect contribuie direct la promovarea patrimoniului cultural dobrogean, iar intervalul de desfășurare a proiectului este 2011 – 2015 .

Această lansare, ca și alte parteneriate ce vor urma în decursul acestui an, susține proiectul de restaurare si reabilitare a Edificiului Roman cu Mozaic din Constanta în cadrul Centrului Cultural Labyrinthum – “Labyrinthum” – marcă înregistrată la OSIM România. Centrul este gândit ca o infrastructură cultural-istorică, experimental-creativă, care să integreze vestigiile și expoziția muzeală existentă într-un centru de evenimente inter-culturale, artistice, de media și de afaceri, vizându-se astfel promovarea reciprocă a celor doua elemente definitorii, și anume elementul turistic de natură arheologică și elementul de acțiune care atrage și reține participanții în ambianța unică a vestigiilor trecutului istoric al tărâmului dobrogean. Acest proiect introduce un concept modern de transformare a resurselor existente în puncte de atracție prin oferirea de servicii și organizarea de evenimente cu scopul de valorificare integrată a patrimoniului cultural al orașului-port Constanța.

Centrul Cultural Labyrinthum

Obiectivul general al proiectului de restaurare, reabilitare și punere în valoare a Edificiului Roman cu Mozaic Tomis este ca, pe termen lung, să contribuie la regenerarea zonei peninsulare a orașului Constanța, prin crearea unui spațiu cultural-istoric convivial care să promoveze Edificiul în contextul evenimentelor și activităților de cultură, artistice și de afaceri.

Proiectul își propune următoarele obiective specifice:

Extinderea cadrului muzeal al Edificiului prin integrarea de elemente arhitectonice moderne și dinamizarea noului mediu prin programe inter-arte și de afaceri care să valorifice ambianța unică a vestigiilor și potențialul cultural al orașului;

Asigurarea unui climat interior controlat și adecvat conservării vestigiilor și exponatelor;

Asigurarea resurselor material-tehnice, umane și financiare necesare realizării de programe cultural-artistice și activități muzeale.

Îmbunătățirea condițiilor de primire a vizitatorilor și participanților la programe cultural-artistice prin introducerea de utilități și facilități specifice (apă potabilă, ape uzate).

Dezvoltarea resurselor de informare și promovare puse la dispoziția publicului, prin realizarea de materiale promoționale, expoziții, evenimente sau happening-uri;

Stabilirea de parteneriate cu sectorul public, privat și nonguvernamental în beneficiul promovării și valorificării proiectului propus.

Dobrogea Grup

Dobrogea Grup este prima companie privată care se alătură acestui proiect, prin lansarea pe piată a pâinii Antice Romane Labyrinthum. Dobrogea Grup este o companie privată cu capital 100% românesc şi reprezintă de 50 de ani unul din cei mai importanţi producători din domeniul morărit-panificaţie din România. Compania valorifică tradiţia prin inovare permanentă şi prin orientarea către o alimentație sănătoasă. Grupul de firme Dobrogea oferă azi clienţilor şi consumatorilor săi peste 300 de produse din 5 domenii de activitate: morărit, panificaţie – patiserie, produse congelate, cereale mic dejun și biscuiţi.

Filozofia companiei este de a participa activ, prin produsele sale la menținerea sănătății consumatorilor. De aceea, Dobrogea Grup oferă produse de cea mai bună calitate, echilibrate nutrițional și gustoase, care păstrează gustul şi aroma produselor tradiţionale româneşti, prin identificarea de soluții adaptate la cerințele actuale ale pieței și pentru dezvoltarea de noi segmente de consum.

Dobrogea a făcut un prim pas  în direcția “alimentelor viitorului” prin lansarea sub brandurile Bonpana, Bongrana și Bongrana Sana a unor produse de panificație cu termen mare de valabilitate, produse naturale, fără E-uri (aditivi și conservanți), proiectate nutrițional în corelație cu obiceiurile de viață și consum ale omului modern și fabricate prin procedee inovatoare pe instalații performante care conferă siguranța alimentară a produselor sale.

În 2010, Dobrogea Grup a introdus în premieră în România una dintre cele  mai mari 10 descoperiri în lume în  nutriție: esterii de stanoli din plante, prin lansarea pe piața românească a pâinii de secară Dobrogea Benecol, ce conține ingredientul Benecol, cu efect demonstrat clinic de reducere a colesterolului sanguin . Dobrogea Grup-partener pentru o alimentație sănătoasă!

Groove Hour

Groove Hour, inițiatorul și susținătorul acestui proiect este o agenţie de publicitate full service din Constanţa, specializată în campanii de comunicare indoor şi strategii de corporate citizenship. Aducem plus valoare prin cunoaştere şi diversitate fiecărui produs şi proiect la care lucrăm. Ne bucurăm de diversitate respectând valorile culturale, obiectivele individuale, sugestiile şi feedback-ul partenerilor. Susţinem valorile  societăţii în care ne desfăşurăm activitatea oferind în permanenţă soluţii la provocările pe care le întâmpină. Cu 6 ani experienţă în marketing şi comunicare, agenţia are în portofoliu proiecte cu mare impact la nivel naţional precum:

Constanţa, primul pas în lunga ta călătorie” Albumul monumentelor istorice din Constanţa, realizat în scop didactic, ce contribuie la reţinerea turiştilor cât mai mult timp în zonele de vacanţă prin informare.

Redescoperă valorile” campanie naţională de informare şi promovare turistică a valorilor naţionale de patrimoniu turistic implementată prin “i-Tour Plaja” şi  “i-Tour Schi”, proiecte cu peste 1.500.000 pliante tipărite şi distribuite la nivel naţional în intervalul 2010 – 2011.

Timp liber pentru cultură”, proiect local de promovare a stagiunii artistice a Teatrului Naţional de Operă şi Balet Oleg Danovski Constanţa şi atragerea audienţei către sala de spectacol a teatrului.

Un necunoscut mi-a salvat viaţa” – proiect naţional de stimulare a donatorilor voluntari de sânge.

One Comment

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *