Oraşele lumii au un slogan. Bucureştiul se pregăteşte şi el de o etichetă. Voi ce aţi propune?
“Europe is younger in Bucharest” (“Europa este mai tânără la Bucureşti”) este fraza care rezumă poziţionarea turistică a Bucureştiului propusă de consultantul contractat de MDRT pentru realizarea planului de marketing turistic pentru Bucureşti 2011-2015.
Echipa i-Tour propune pentru Bucharest sloganul “Book a rest!”
Citeste mai mult pe REALITATEA.NET: http://www.realitatea.net/un-nou-slogan-pentru-bucuresti-voi-ce-ati-propune_860168.html#ixzz1Ubw5GbCG
Interesanta ideea de bucharest = book a rest. Dar..
Eu unul cand ma gandesc la Bucuresti nu imi imaginez un loc de odihna. Orasul e agitat si nu ma imbie nici macar la plimbari linistite (din pacate). Parca se potriveste mai bine cel cu Bucurestiul, locul unde Europa e mai tanara.
Mai astept idei 🙂
Misto ideea! Mai buna decat au produs “consultantii” cel putin!
fa-ti rezervarea…timpul nu asteapta…
Succes si Felicitari pentru idee.
Mac