i-Tour raspunde provocarii lansate de Realitatea.net!

Oraşele lumii au un slogan. Bucureştiul se pregăteşte şi el de o etichetă. Voi ce aţi propune?
“Europe is younger in Bucharest” (“Europa este mai tânără la Bucureşti”) este fraza care rezumă poziţionarea turistică a Bucureştiului propusă de consultantul contractat de MDRT pentru realizarea planului de marketing turistic pentru Bucureşti 2011-2015.
Echipa i-Tour propune pentru Bucharest sloganul “Book a rest!”

Share

3 Comments

  1. Florin Reply

    Interesanta ideea de bucharest = book a rest. Dar..

    Eu unul cand ma gandesc la Bucuresti nu imi imaginez un loc de odihna. Orasul e agitat si nu ma imbie nici macar la plimbari linistite (din pacate). Parca se potriveste mai bine cel cu Bucurestiul, locul unde Europa e mai tanara.

    Mai astept idei 🙂

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *