Descoperă zona Ostrov-Adamclisi: 900.000 de pliante poartă turiştii pe urmele Visului Împăratului Traian

Parteneriatul dintre Unitatea Administrativ – Teritorială Comuna Ostrov şi Unitatea Administrativ – Teritorială Comuna Adamclisi,in calitate de beneficiar, a semnat contractul de finanţare aferent proiectului “Promovarea turistică a zonei Ostrov – Adamclisi”, cu Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului în calitate de Organism Intermediar pentru Turism, în numele şi pentru Autoritatea de Management pentru Programul Operaţional Regional 2007-2013.

Obiectivul general al proiectului este de a contribui la valorificarea biodiversităţii şi a patrimoniului cultural-istoric al zonei Ostrov-Adamclisi, printr-o promovare unitară şi complementară, adaptată dinamicii actuale a turismului naţional, în cadrul a 2 trasee turistice tematice: Mangalia-Adamclisi-Ostrov şi Constanţa-Adamclisi-Ostrov.

Proiectul de informare turistică propune turiştilor un nou produs turistic local, „Visul Împăratului Traian”, care va valorifica din punct de vedere turistic resurse naturale şi antropice în cadrul a două trasee turistice tematice: Mangalia-Adamclisi-Ostrov şi Constanţa-Adamclisi-Ostrov. Grupul ţintă al proiectului sunt turiştii-excursionişti, interesaţi în a trăi o experienţă culturală, tendinţă manifestată din ce în ce mai mult la nivel global şi naţional. Astfel, turiştii pot descoperi atracţii precum Monumentul si Cetatea Tropaeum Traiani, Cetatea Păcuiul lui Soare, Cetatea Durostorum, Mănăstirea si Peştera Sf. Apostol Andrei, Mănăstirea Dervent, precum şi rezervaţiile naturale Pădurea Hagieni, Esechioi sau Canaraua Fetii.

Campania de promovare va urmări distribuirea a 900.000 de pliante şi 3.000 de broşuri către 400 de locaţii de pe litoral şi din judeţul Tulcea, centre de informare turistică, muzee, agenţii de turism şi de transport local, atât la nivel local, cât şi naţional. De asemenea, Cetatea Adamclisi va fi promovată printr-un film de animaţie 3D care va reda un tur virtual dinamic al cetăţii, iar 10 panouri informative vor marca cele două trasee, pentru o mai bună orientare a turiştilor-vizitatori. O expoziţie fotografică va itinera litoralul în plin sezon prin locaţiile Constanţa-Mamaia şi Tulcea şi, în extrasezon, pe Valea Prahovei, zonă cu trafic turistic maxim pe timp de iarnă. Turiştii vor fi informaţi online asupra atracţiilor zonei Ostrov-Adamclisi prin crearea unui website dedicat promovării produsului turistic „Visul Împăratului Traian”.

Proiectul are o durată de implementare de 24 de luni.

Echipa i-Tour

One Ping

  1. Pingback: Visul Imparatului Traian |

One Comment

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *