Campaniile care au dat greutate si care au creat notorietate proiectului i-Tour sunt dedicate celor doua sezoane turistice din Romania: cel estival si cel de iarna.
- Promovarea partiilor de schi, a statiunilor de pe Valea Prahovei si a orasului Brasov in sezonul de iarna 2009-2010, judetele Brasov si Prahova. Parteneri: Ciuc Premium, Domeniile Ostrov si ICBMA Credit
- “Peste 1.000.000 de pliante gratuite pentru turistii de pe Litoral si din Delta Dunarii” – cea mai ampla campanie de informare turistica dedicata zonei litoral-Delata Dunarii. Parteneri: Dove, Clear, Nescafe Frappe, Nautic Life.
- “Redescoperă valorile cu Jidvei” – primul proiect de responsabilitate sociala a unei companii, indreptat catre promovarea valorilor culturale ale judetului Brasov. Partener: Jidvei Romania
- “Constanta Primul pas in lunga ta calatorie” – lansare de album dedicat monumentelor municipiului Constanta. Partener: Jidvei Romania
- “i-Tour Schi 2010-2011” – ampla campanie de informare si promovare a partiilor omologate din Romania, alaturi de statiuni montane si orase turistice din 11 judete. Partener: Ciuc Premium.
- “i-Tour Plaja 2011” – campanie de informare turistica dedicata tuturor locurilor amenajate, statiunilor balneoclimaterice si de litoral unde se poate face plaja. Parteneri: Nautic Life, Stefani Pool, Labyrinthum
- “i-Tour Schi 2011-2012” – ampla campanie de informare si promovare a partiilor omologate din Romania, alaturi de statiuni montane si orase turistice din 14 judete. Partener: Ciuc Premium.
- “i-Tour Schi 2012-2013” – cea mai ampla campanie de informare si promovare a partiilor omologate din Romania, alaturi de statiuni montane si orase turistice din 17 judete. 43 de domenii schiabile din Romania promovare offline si online. Partener: Ciuc Premium.