Brand turistic Romania

Pentru ca am initiat si coordonam cel mai amplu proiect de informare turistica din tara, i-Tour, am primit saptamana aceasta la birou, de la unul dintre partenerii nostri strategici, materialele colaterale ale controversatului brand turistic de tara. Este pentru prima data cand le avem in format fizic sub forma de promotionale si manual de brand. Daca ar fi sa iti formezi o opinie despre subiect doar din ce vezi la TV fara sa iei contact cu initiativa si procesul de branding turistic, aceasta  nu ar fi una pozitiva in niciun caz. Cert este ca s-a facut mare zarva in jurul brandului  turistic al Romaniei insa foarte putini au vazut materialele de promovare construite pe baza lui.

Noi am fost placut surprinsi de materialele pe care le-am primit. Le-am parcurs si am discutat pe baza lor cateva ore bune pana sa ajungem la o concluzie comuna si anume ca avem acum o linie in comunicarea externa si chiar interna. Ca avem sau nu nevoie de un brand turistic, ca este oportun sa il scoti pe piata acum sau nu si alte discutii asemenea sunt irelevante. Daca tot il avem de ce sa nu il valorificam la maxim?

Materialele colaterale sunt foarte echilibrate, sunt realizate pe hartie de calitate, usor de inteles si de parcurs. Sunt in limba engleza si pline de imagini atractive, colorate si sugestive. Daca am fi fost internationali am veni sa exploram Romania si asta este cel mai important lucru cand discutam despre un brand turistic. Materialele promoveaza valorile nationale de patrimoniu, culturale si antropice prezentand astfel o plaja mare de oportunitati pe care le ai ca turist in Romania.

Am realizat cateva poze ale materialelor ca sa vedeti si voi cum arata lucrurile la implementarea strategiei brandului turistic de tara al Romaniei.

[slideshow]

Echipa i-Tour

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *