Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

| August 19, 2017

Scroll to top

Top

Despre proiectul i-Tour

i-Tour” este un proiect national de informare si promovare turistica, initiat in 2005 de Groove Hour, care ofera pliante cu informatii turistice gratuite turistilor din 15 judete din tara. Incepand cu sezonul de iarna 2010-2011 i-Tour pune la dispozitia tuturor celor interesati, un site cu informatii turistice si sectiune de download gratuit al hartilor turistice. Astfel, i-Tour devine un amplu proiect de informare gratuita ce actioneaza atat offline, prin pliante tiparite, care se gasesc la receptiile unitatilor de cazare si in centrele info-turistice din 15 judete din tara, cat si online, prin intermediul portalului www.i-tour.ro.

Prin campaniile initiate in fiecare sezon turistic, i-Tour atinge anual, doar datorita pliantelor tiparite, peste 1.500.000 de persoane. Acestea devin, astfel, mai informate si mai satisfacute de experienta unui concediu pentrecut in Romania.

Campanii i-Tour

Cum actioneaza i-Tour?

  • i-Tour creeaza o experienta unica de brand, prin faptul ca audienta (turistul) care recepteaza mesajul il retine mai mult timp decat orice alt tip de audienta, datorita informatiei utile inserate in material.
  • i-Tour este un punct de contact foarte eficient raportat la costuri versus impact, pentru clientii si partenerii nostri.
  • Campania de distributie poate acoperi peste 1 000 000 de turisti lunar, care au acces la materialele expuse in cele peste 600 de locatii la nivel national.
  • Expunerea vizuala a mesajului este maxima, deoarece proiectul i-Tour, prin materialele realizate, ofera exclusivitate partenerilor sai.

“Consider ca proiectul I-Tour ne ajuta sa promovam partiile de schi din tara, pentru o mai buna imagine a Romaniei ca destinatie europeana de sporturi de iarna, atat pentru turistii romani cat si pentru cei straini.

Corina Martin – Presedinte ANAT”

 


  • Campanii i-Tour

    Incepand cu anul 2009 i-Tour se extinde treptat la nivel national si devine un aliat sigur al turistilor aflati atat pe litoral, cat si in Delta Dunarii, in orasele turistice ale tarii si la munte, in statiunile cu partii de schi. Puteti citi despre campaniile i-Tour in sectiunea dedicata Campanii i-Tour.


  • Reteaua i-Tour

    Peste 500 de puncte de informare turistica pe Litoral, Valea Prahovei, Delta Dunarii, in statiuni montane, in orasele turistice si  resedinta de judet se afla la dispozitia turistilor pentru un acces mai facil la inforamatii turistice dedicate arealului in care acestia se afla. Toate acestea pot fi identificate in sectiunea Reteaua i-Tour.


  • i-Tour in presa

    De-a lungul timpului, proiectul i-Tour a fost apreciat de mass-media nationala, aparand articole si reportaje atat in presa scrisa si online, cat si la radio si TV. Mai multe detalii si informatii se afla in sectiunea i-Tour in presa.