Copiii nu se pierd, ajung la Radio Vacanța – Brățara de Vacanță

Radio Vacanța a lansat cea de-a cincea ediție a campaniei Brățara de Vacanță: Copiii nu se pierd, ajung la Radio Vacanța. Anul acesta campania se desfășoară până pe 1 septembrie și este sponsorizată de Vivat, din grijă pentru familie, cu susținerea Bionect și Acutil, având ca partener principal Crucea Roșie Română, filiala Constanța.

“Este vorba despre o ediție spectaculoasă a campaniei Brățara de Vacanță: Copiii nu se pierd, ajung la Radio Vacanța, poate cea mai spectaculoasă de până acum. Voluntarii de la Crucea Roșie și Vivat vor ajunge în toate stațiunile de pe litoral și vor distribui gratuit 20.000 de brățări de vacanță. Aceeași idee bună se concretizează și în acest an, fiind astfel unul dintre evenimentele litoralului 2014 ̋,”a declarat managerul studioului Radio Constanța, Radio Vacanța, Daniel Sîrbu.

La conferința de presă, coordonatorul proiectului, Adelina Tocitu, redactor Radio Vacanța/Radio Constanța a explicat cum îi ajută pe părinți acestă brățară.   ̋Pe lângă faptul că vom fi pe toate plajele litoralului românesc, această brățara de vacanță le poate fi de folos familiilor care vin în vacanță, deoarece pe aceasta puteți trece elemente de identificare cum ar fi numărul de telefon al părintelui și numele copilului. În momentul în care copilul se rătăcește pe plajă, dacă el are pe mână această brățară cu numărul de telefon, poate fi găsit foarte ușor ̋.

Ca o noutate în acest an, ̋brățările de vacanță vor ajunge și în farmaciile independente semnalizate Vivat, din staţiunile Mamaia, Eforie Nord, Costineşti, Saturn şi Venus ̋, a spus Dragos Paiu, specialist marketing Vivat, din grijă pentru familie. Totodată, brățările de vacanță vor fi şi în unităţile hoteliere care îşi vor dori acest produs, la recepţie.

Pe lângă cele 20.000 de brățări de vacanță, turiștii vor primi și 25.000 de hărți  de informare turistică. Acestea vor cuprinde toate stațiunile de pe litoral, dar și trasee turistice din Dobrogea. Hărțile de informare turistică au fost realizate prin intermediul proiectului național de informare și promovare turistică i-Tour, partener în cadrul Brățara de Vacanță: Copiii nu se pierd, ajung la Radio Vacanța.

Campania Copiii nu se pierd, ajung la Radio Vacanța se desfășoară anul acesta cu sprijinul Crucea Roșie. Carmen Lungu, directorul Crucea Roșie-filiala Constanța a spus că a ales să se implice în acest proiect împreună cu voluntarii deoarece este o idee foarte bună, iar pierderea copilului pe plajă reprezintă un eveniment traumatizant pentru întreaga familie.  ̋Eu știu ce inseamnă să-ți pierzi copilul pe plajă. Băiețelul meu a dispărut de lângă mine pentru o fracțiune de secundă si am trăit un sentiment pe care nu-l pot descrie în cuvinte ̋.  În vara lui 2014, Crucea Roșie-filiala Constanța va dezvolta proiecte în tot județul.

Campania Copiii nu se pierd, ajung la Radio Vacanța – Brățara de Vacanță este un proiect destinat turiștilor, familiilor care aleg să-și petreacă vacanța pe litoralul românesc, motiv pentru care s-a bucurat de la bun început de susținerea patronatelor din turism. Anca Nedea Pavel, purtător de cuvânt al Asociției Patronale Mamaia este de părere că   ̋România anului 2014 are mare nevoie de astfel de iniţiative și mă bucur să văd astfel de tineri frumoși implicați în proiecte de responsabiliate socială. Asociația Patronală Mamaia sprijină această campanie, deoarece în fiecare an de când există industria turismului, și aici nu vorbim numai de perioada de după revoluție, problema copiilor care se rătăcesc pe plajă este una vie, de actualitate, o problemă cu care se confruntă industria ospitality la nivel internațional, nu România. Este un proiect benefic și eficient  ̋.

Brăţara de Vacanţă este destinată familiilor care ajung în vacanţă în staţiunile de pe Litoral, interesate de siguranţa copiilor lor, grupurilor de copii veniţi în tabără sau cantonament alături de profesori, antrenori sau educatoare. Beneficiarii direcţi ai campaniei sunt copiii cu vârste între 0 şi 7 ani care poartă brăţara de vacanţă.

Campania „Copiii nu se pierd, ajung la Radio Vacanţa – Brăţara de Vacanţă” a fost lansată în anul 2010 fiind o iniţiativă a Radio Vacanţa nominalizată la PR Award, la categoria Buget Mic/Creativitate Mare.

Despre parteneri:

Vivat – Din grija pentru familie

Informații utile, legate de farmaciile independente semnalizate Vivat şi sfaturi de sănătate, găsești pe  www.vivat-familia.ro și www.facebook.com/VivatFamilia

Bionect

Bionect Cremă este crema cu acid hialuronic în concentrație crescută – 0,2% – recomandată pentru tratamentul rănilor și leziunilor cutanate. Bionect Cremă stimulează regenerarea rapidă datorită proprietăților acidului hialuronic de a hidrata și de a favoriza vindecarea țesuturilor tegumentare.

Acutil

Acutil este un supliment alimentar care conţine nu numai acizi graşi nesaturaţi Omega 3, cât şi extract de Ginko Biloba, fosfatidilserină, vitamina E, acid folic, vitamina B12. Combinaţia ingredientelor specifice din Acutil îmbunătăţeste activitatea creierului şi a memoriei menţinând starea de bine mentală.

Parteneri media: TV Neptun, Antena 1 Constanţa, Litoral TV, TV Alpha Media, Telegraf Cuget Liber, Gazeta de Năvodari, România Liberă, Observator de Constanţa.

Parteneri: Asociaţia Litoral-Delta Dunării, Asociaţia Patronală Mamaia, Patronatului Firmelor din Turism “Ion Movilă” Eforie-Techirghiol, i-Tour, Maritimo, RATC, Eurosantis, Farmacia Vital, Polfides, Farmactiv, Parthis, Hipograc Farm.

Share

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *